maandag 29 oktober 2018

Week 43

Even geen zin en tijd genomen om een blogje te schrijven. 
Wat heb ik allemaal gedaan.
Tussendoor steeds aan mijn 'Winterse Hexjes' gewerkt. Ik heb nu 1 punt klaar plus het extra stuk om de top breder te maken. Zo ziet het er nu uit.

Alvast met de bloemen voor punt 2 en 3 begonnen.

Op loze momenten hexjes voorbereiden.

Ook verder gegaan met papieren van mijn werk opruimen. Ik kwam ook een stapel quilt- en handwerktijdschriften tegen, die ik nog moest uitzoeken. Deze stapel ligt nu in de kamer om af en toe door te kijken om te zien wat ik wil houden.

In mijn blog week 41 schreef ik over de tijdschriften die ik kreeg uit Frankrijk. Hier een impressie.

Dit staat in de Patchwork +.

Magic Patch

En uit het boek 300 Patchworkmotieven.
Allemaal zwart-wit plaatjes van 100 blokken en 3 varianten van elk blok.

En dan ben ik me aan het voorbereiden op mijn laatste werkweek. Donderdag 1-11 is mijn laatste dag. Mijn hoofd weet het, maar mijn gevoel ...

Groet,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Leuk al die verschillende tijdschriften, heerlijk om doorheen te bladeren en ideeën op te doen. Succes met de laatste werkdagen en hopelijk ben je gauw gewend aan het met pensioen zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal denk ik wel even vreemd zijn, niet meer hoeven te werken.
    Maar met je hobby komt het vast helemaal goed dan..............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de laatste werkdagen, wat zal je veel kunnen handwerken voortaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat gaat hard... het is al heel snel 1 november...
    Wat zal het raar zijn! Maar je hebt gelukkig je hobbies en je bent een actieve vrouw...
    Is je man ook al gestopt met werken?
    Wat heb je al veel hexagonnen gemaakt, wat een doorzettingsvermogen... het wordt prachtig!
    En ik zie dat je nog veel mooie dingen hebt voor de toekomst..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de hobbies zal het niet liggen. Mijn man stopt over een maand of 7, hij gaat dan met prepensioen. Hij zou nu nog een kleine 3 jaar moeten werken.

      Verwijderen