maandag 1 oktober 2018

Even bijpraten




Afgelopen weken weer een vol programma en geen tijd voor een blog.
Waar ben ik zoal mee bezig geweest?
Het seizoen voor de reanimatielessen is ook weer begonnen, dus plannen; aanschrijven, docenten regelen. Voordat je het weet is er een avond voorbij.
Afbeeldingsresultaat voor reanimatie


Ik heb altijd veel gedaan voor een netwerk Activiteitentherapie Geriatrie. Omdat ik ook hiermee ga stoppen na mijn pensionering ga ik mijn taken overdragen. Dat betekende alle digitale documenten nakijken en ook de papieren. Na ruim 22 jaar heb je veel informatie.
Afbeeldingsresultaat voor administratie

22-10 Zijn we met familie naar de skibaan in Neuss geweest. Op de heen- en terugreis (bijna 2 uur rijden per keer) heb ik aan de kerstsokken gebreid. 

Omdat we geen oppas voor Dientje hadden, hebben we haar meegenomen. We hadden een mooi hoekje waar Dientje niemand in de weg lag en we uitzicht op de baan hadden. Ik heb me als oppas opgeofferd en zou wel zien of ik kon skiën. Niet getreurd, ik had voldoende werk meegenomen. Ik heb zitten hexen aan de 'Winterse Hexjes'. En niet geskied.

Vorige week liep ik naar huis en zag deze luchtballonnen.

Komende week wordt ook weer een drukke week: laatste netwerkbijeenkomst Activiteitentherapie op mijn vrije dag; bij vrienden het huis stofvrij maken; hier thuis ook de bezem erdoor halen.
En dan ben ik ook nog met een project bezig waar ik niets over kan zeggen. 

Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Poeh, wat een druk leven voor iemand die al naar pensioen toe gaat.. Hoe krijg je het allemaal voor elkaar!
    Gelukkig had je Dientje en je handwerk toen jullie in Neuss waren. Ik heb eens een keer een hele avond zitten niksen aan een tafeltje bij een skibaan... Dan duurt het lang hoor.
    En ik ben heel nieuwsgierig naar je geheime project!

    BeantwoordenVerwijderen