maandag 20 december 2021

Nog meer kerst

Ik ben bezig geweest met het maken van kerstkaarten. In mijn vorige blog liet ik dit zien.
 

Dit versneden en op een kaart genaaid. Daarna de kaart nog extra versierd met naaisteken. Helaas geen foto van het eindresultaat.

Bij het opzoeken van de kerstkaarten vond ik nog een restant van vorig jaar, deze zijn ook verstuurd.

De mondkapjes heb ik ook aangepast voor deze periode, kerst.

Voor een vriendin maakte ik dit model. Binnenkant.

Buitenkant.

Mijn 12 Days before Christmas van Janine Alers, House of Quilts, ging t/m dag 3 goed.

Nu ben ik bezig om dag 4 te voltooien. Alles is geknipt, moet nu alleen vast genaaid worden. Dag 5 zijn rondjes op de kruispunten. Ik heb hiervoor zilverkleurige knopen, sommige met een glimmer, gekocht. Op deze foto liggen ze er op.

Komende dagen heb ik wat meer tijd en kan dan wel weer wat inlopen. Ach, hoeft niet met alle geweld te hangen met de kerst. Had ik ook nog een knoop zonder glimmertje, deze zaterdag geruild.

Zaterdag ook nog een leuk setje gekocht. Ik had een prijs gewonnen, deze maar ingewisseld.

Maandag mag ik de booster halen en dinsdag mijn man. Nu maar hopen dat het allemaal gaat helpen.


Groet,


Dientje



6 opmerkingen:

  1. Met je inkopen ben je dan nog nèt op tijd geweest..
    Je hebt meteen een mooie set voor de kerst met je gewonnen prijs!
    Leuk idee om op deze manier kaarten te maken.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heerlijk bezig met veel moois voor kerst. Grappig om kerst(mond)kapjes te maken. Wat een leuke prijs heb je gewonnen. Fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaarten zijn harstikke leuk geworden. Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten zijn het geworden, wel net op tijd je prijs binnengehaald. Mooie set kleding. Leuke mondkapjes zijn het. Kerstboom van Janine wordt ook leuk, ik haal alleen de patronen nog binnen, ben al aan teveel dingen bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten. Keurig op tijd, lekker is dat hè. Verder was je druk zeg, heerlijk om nu even met je hobby bezig te zijn. En een mooi setje heb je “ gekocht”. Dat was een leuke prijs.

    BeantwoordenVerwijderen