maandag 21 november 2022

Paddenstoel

Ik had dit al eens eerder gezien bij mijn buurvrouw, maar pasgeleden viel het me weer op. Dus een foto gemaakt.

De volgende dag ben ik teruggegaan om betere foto te maken en het over te tekenen.


Het patroon overnemen was nog wel even een ding. Het quiltje zat nl. vast gelijmd in het dienblaadje.

Alvast 1 gemaakt.

Het duurde even voordat ik de 2e klaar had. 

En klaar waren ze. Ik heb er 2 onderzetters van gemaakt.

De buurvrouw vond ze erg leuk.

Ik was toch al van plan een 2e setje te maken, dus ... Buurvrouw mocht deze hebben.

Fijne dag,



Dientje

8 opmerkingen:

  1. Wat staat het gezellig die paddenstoelen op het dienblad. Maar ze gebruikt het vast niet om de kopjes mee te nemen...
    Gaaf dat je het na hebt kunnen maken en ik snap dat je buurvrouw verrast was door de mooie onderzetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed gelukt. Mooie seizoensonderzetters zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, lijkt me inderdaad lastig om het patroon over te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er gezellig uit die paddenstoelenonderzetters.
    Lief dat de buurvrouw ze mocht houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap van je Dini om dat allemaal luit te puzzelen maar
    het is je SUPER gelukt!!! Wat lief van je dat de buurvrouw
    ze van je kreeg. Kan me voorstellen dat ze daar heel blij
    mee is. Nu op naar jouw twee onderzetters, succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige paddenstoelen. Inderdaad een leuk klusje om te maken en natuurlijk leuk om weg te geven. Nu voor jezelf aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke tussendoortjes, gauw klaar en leuk om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen