zondag 13 november 2022

Tasje

Vrijdag was een achternichtje jarig, ze werd 12. Ik zie haar regelmatig, maar het blijft moeilijk een kado uit te zoeken. Soms spaart ze voor een groot kado. Daarom geef ik haar meestal geld en een kleinigheid. Nu is haar slaapkamer veranderd en wilde ze een Ikeabon voor accessoires.
Een paar weken geleden zag ik in de nieuwsbrief van Sewcanshe onderstaand tasje. Dat leek me een leuke verpakking voor het geld/bon en ze kan het ook gebruiken.
foto van Sewcanshe

Dus zocht ik in mijn stofvoorraad 

En naaide dit tasje. Voorkant met de zak.

Achterkant.

Binnenkant met zak tegen de achterkant.

Het tasje is ongeveer 14 cm hoog en 20 cm breed zonder de handvaten.

Nog even verder poseren.



Ze vond het tasje leuk, maar de inhoud was belangrijker, haha.

Groet,



Dientje

8 opmerkingen:

  1. Mooi tasje, maar ja, inhoud was zeker belangrijker 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig tasje. Leuk hè om zelf iets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk tasje! Ook zonder de inhoud al een prachtig cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop maar dat mijn nichtjes of achternichtjes deze foto's niet te zien krijgen, want wie wil er nu niet zo'n gaaf tasje?
    En ook al is ze blij met de inhoud, ik denk dat ze het tasje ook nog wel gaat gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo knap dat tasjes maken, ik hou ervan maar maak ze eigenlijk nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een fantastisch leuk tasje geworden Dini, weet
    wel zeker dat je achternichtje daar ook erg blij mee is.
    Was daar zelf op die leeftijd ook helemaal weg van. En dan
    nog verwennen met een fijne inhoud haar geluk kan niet meer op.

    BeantwoordenVerwijderen