maandag 20 februari 2017

Valentijntjes en ...

Het leek wel productiewerk: 15 Valentijntjes genaaid. Ik had het patroon van Ellie's Quiltplace voorzien van een hartje i.p.v. de stitchery. De hartjes konden net uit restjes batikstof die ik over had van mijn vlinderquiltjes, zie hier en hier.

Er liggen er nog 2 klaar om genaaid te worden, naaldenmapje is al klaar. Het is leuk om te doen, Ik zal er vast nog wel meer gaan maken. Zijn leuke weggevertjes.

Woensdag mijn materialen voor de Hygge, CAL van Scheepjes, opgehaald. Ik had de katoen al. Ik maak de Rainbow, zie foto pakket,

 Ik ben rustig begonnen.

Vrijdag was ik zover, met een ziekte-dag op donderdag.

Zondag het weekdeel afgemaakt. Woensdag volgt deel 2.

Fijne dag.



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Fleurig hoor jouw Hygge sjaal...veel plezier met het haakwerk, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke spelden/naaldenkussentjes. Ze lijken me erg praktisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke speldenkussentjew heb je gemaakt zeg.
    Veel succes met je heggen sjaal hoor.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke speldenkussentjew heb je gemaakt zeg.
    Veel succes met je heggen sjaal hoor.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ook de (kleine) speldenkussentjes naar een patroon van Ellysquiltplace. Jouw uitvoering met de hartjes is zeer geslaagd. Zelf heb ik de grote uitvoering van zo'n speldenkussen gemaakt voor de eerste speldenkussenruil bij Connysquilts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi begin van je hygge sjaal en leuke speldenkussentjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen