zondag 12 februari 2017

Kleinvak Schalkhaar

Mireille van Het Kleinvak in Schalkhaar had zaterdag een 'Haakaton' ten bate van de Leprastichting georganiseerd. 

Zij heeft mij gevraagd om te assisteren. Vorig jaar heb ik ook meegedaan en het pakket van de Rode Kater en de Teckel gekocht. Dit jaar ging ik voor Catootje.

Veel heb ik niet gehaakt aan Catootje. Ik begon met het voetje, maar raakte de tel kwijt. Uithalen en ondertussen vragen beantwoorden. Aan eind van de middag was ik niet verder dan ik begon, zie de bol katoen in het zakje.

Ook was er gelegenheid om vragen over de Scheepjes CAL 2017 te stellen,

Of over breiproblemen. Dus had ik mijn proeflapjes meegenomen en breiwerk. Zie onderstaande chaos aan het eind van de middag.

Hier nog foto's die gemaakt zijn door Mireille.

Ik zit links iemand wat uit te leggen over een IJslands vest.

Na afloop kreeg ik nog een verrassing mee.

Het was een gezellige middag.

Afgelopen week kreeg ik ook nog de Klossie thuisgestuurd. Lekker lezen.

Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Je hebt het druk gehad! En ik snap wel dat je de tel kwijt raakte... Ik vind het niks om in gezelschap zo'n patroon te haken, mij niet gezien!
    Leuke verrassing kreeg je mee; waarschijnlijk krijg je nog meer leuke plannetjes...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk... we wonen misschien wel in dezelfde stad? Mijn hyggepakket komt ook bij het Kleinvak vandaag...*Ü*...

    Fijn weekend,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen