donderdag 6 oktober 2016

Andere boodschappen en ...

Ik had al een tijd het idee dat mijn wandelschoenen niet goed zaten. Dus zaterdag naar de winkel en passen, lopen, passen, lopen. Twijfel, twijfel. Uiteindelijk gekozen voor een B-schoen omdat deze een wat stijve zool heeft.

Hier zaterdag en zondag veel op gelopen. Zitten heerlijk.

Woensdag moest er gepoetst worden, haha. Vooral die van Ben.

Verder heb ik mijn onderweg breitas uitgemest. Daar wordt altijd van alles ingegooid, wel door mijzelf.

Linksboven: daglichtlamp, batterijen en extra bol wol kunnen in de koffer.
Rechtsboven: gaat niet mee.
Linksonder: oud papier en prullenbak.
In de tas: breiwerk, eronder de zonnebril, tissues, plastic zakjes voor afval, Natuurlijk ook nog een lijst met Quiltwinkels, je weet maar nooit waar je komt, haha.
Het viel nog mee wat ik er deze keer allemaal had ingedaan.

De tas zal nog wel gevuld worden met flesjes water, fruit, boterham.

De overige knutselspullen zitten in dit tasje: geknipte blokken Challenge en blokken van de Switch. Dit gaat in de koffer.
Deze foto is van de zomer gemaakt.

Fijne dag,


Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten