woensdag 4 januari 2017

Oud en Nieuw

Oudjaarsdag 2016 begon met bijtijds opstaan om Dientje goed te kunnen uitlaten voordat het knallen begon. Terwijl Ben aan het wandelen was, ging ik boodschappen doen.
Daarna auto inpakken en naar ons logeeradres. Van het inpakken heb ik maar geen foto gemaakt, want voor 1 nacht was het wel weer veel, haha. Tas voor Dientje, tas met laptops en ..., tas met eten, tas met handwerken, tas met kleren en toiletartikelen, dekbedden, kussen voor Dientje. Thuis zou ik allerlei huishoudelijke klusjes en de was gedaan hebben, maar op het logeeradres hoefde ik niets te doen. Dus kon er lekker gehandwerkt worden.
Eerst maar de applicatie onderdelen voor 1e blok van the Joys of Life 

Geknipt en op vliesofix gestreken.

Helaas had ik het blok vergeten.
Dus moest ik maar verder met de volgende, de maand februari. Alle onderdelen op de stof.

En het hart genaaid. Ook nog een paar blokjes van de Challenge genaaid.

Ondertussen werd er nog een puzzel op tafel gelegd. Deze was op nieuwjaarsdag om 15.30 uur klaar. Ik had geen goed licht, dus veel glinstering door de lamp.

En Dientje, die wilde amper naar buiten, lag niet geheel ontspannen onder de tafel.

Aan het eind van nieuwjaarsmiddag waren we weer thuis. De was in de machine en verder niets.
 Dientje heeft nog wel tijd nodig om te herstellen, wil 's morgens wel naar buiten, maar later op de dag gaat het moeizaam. We hadden een rustige, ontspannen jaarwisseling.

Ik wens alle lezers een gezond en creatief 2017.



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Waren jullie puur voor het vuurwerk naar het logeeradres?
    Je hebt je in elk geval wel vermaakt met leuke dingen.
    Als ik al die stukjes stof weer zie liggen begint het me te kriebelen hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op het logeeradres hebben we geen directe buren die vuurwerk afschieten. Genoeg lawaai, maar niet naast de deur. We doen dit al een paar jaar en bevalt ons goed. Minder zou beter zijn, maar je kunt niet alles hebben.

      Verwijderen