maandag 7 mei 2018

De week is zo weer om

Deze week nog achterstallige administratie gedaan. En omdat ik aan het eind van het jaar met pensioen ga, stopt ook mijn werk in een netwerkgroep. Daar ben ik ook druk mee, van alles uitzoeken. Ik heb nl. een heel archief opgebouwd.

Afgelopen woensdag weer naar het handwerkcafé van de 100 rozen geweest. Weer een blok klaar van mijn Lily Challenge, zie ook hier.

Als gast was uitgenodigd Carola Bruinink (rechts). Zij is de oprichtster van het handwerkcafé in Zwolle. Gedreven vertelde zij over haar hobby en interesses. Zij is ook betrokken bij het project om een zijden kous na te breien. Heel leuk en inspirerend.

Dinsdag kreeg ik nog een leuk pakketje binnen. Samen met een vriendin had ik stof van Ellie’s Quiltplace besteld bij de Quilt Cottage in Winterswijk. Stofjes uit de serie Modern Tradition.


Dit presentje kregen wij erbij.

Donderdag nog een blok van The Lily Challenge gemaakt. Er zijn er 4 klaar.

Hopelijk heb ik komende week meer tijd voor handwerk.

Fijne dag,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lapjes! Gezellig zo'n handwerkcafé en heerlijk om van elkaar te leren en je werk te bekijken...
    Lekker buiten leven deze week, dan heb je binnen minder te poetsen en heb je meer handwerktijd!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lappies zeg en mooi gemaakte blokken ook...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen