zondag 2 september 2018

Open dag(en)

Mijn agenda van september staat / stond bijna elk weekend vol met openen dagen en Quilttentoonstelling. 
Afgelopen zaterdag ben ik bij Petra Prins in Zutphen geweest. Daar heb ik kennis gemaakt met Judith (Juud's Quilts). Ook Gerda (Kijk daar is) en Aurora (Kleine vingers tussen stofjes) waren er. Gezellig met de dames gesproken over quilten en workshops.

Ik heb ooit 4 quiltlessen gevolgd.. Aan een 5e les waar het quilten werd uitgelegd, kon ik i.v.m. vakantie niet deelnemen. Ik heb veel gehandwerkt, genaaid en heb daardoor een behoorlijk inzicht. Dus met behulp van filmpje op YouTube heb ik leren quilten. Ik bemerkt toch beperkingen / handigheid en heb me daarom opgegeven voor de workshop Handquilten. Ik ga, volgens Judith, leren; oppakken, balanceren en omklappen. Dames, Judith, Gerda en Aurora, ik krijg nog steeds de lachstuip.

Er waren nog wel een aantal workshops die ik wel zou willen doen, maar qua datum komt dit niet goed uit. 

Natuurlijk heb ik nog even bij de stofjes gekeken en er gingen een paar mee naar de kassa, haha.


We, man en ik, kregen nog een bon om koffie te drinken bij de Pelikaan. De bon is niet ingewisseld want we hebben eerst door de stad gelopen met de prachtige gevels en gebouwen. Man ging nog een platenzaak binnen en heeft 2 CD's gekocht. Toen bleek de parkeertijd om te zijn, dus dan maar geen koffie.

Donderdag kreeg ik de nieuwe Klossie. Lekker bladeren en genieten van mooie verhalen en producten, o.a. the Lily Challenge: Lovely Lily.

Aanstaand weekend heb ik de Quilttentoonstelling en open dag Skipromotion (skilessen).

Verder ga ik lekker door met maken van hexies voor de Winterse Hexjes en blokjes voor Lovely Lily.

Fijne dag,


Dientje

8 opmerkingen:

  1. En natuurlijk niet vergeten te breien aan de Foute Kerstsokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ha ha..... Balanceren en klappen! Durf ik nooit meer te zeggen........ Tot in elk geval in december! Leuk je ontmoet te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stofjes heb je gekocht hoor...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja ik moet er ook nog steeds om lachen ....
    Was gezellig je weer te zien !
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren toch maar even geprobeerd of ik ook balanceer en klap tijdens het quilten, ben er nog niet helemaal achter...
    Groeten Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, wat een leuke plannen heb je op stapel liggen!
    En die stofjes die je gekocht hebben vind ik prachtig...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt gezellig allemaal. Zutphen is een heerlijke stad. Mooie stofjes nam je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog Dini, ben je gaan volgen. Wat een leuke dagen in het verschiet, ook ik heb de A.T.T. bezocht zaterdag, ik ken je niet anders hadden we gezellig wat kunnen afspreken. Nog bedankt voor je opmerking op mijn blog. Inmiddels sat je ook aan de zijkant op mijn blog.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen