maandag 27 augustus 2018

Sokken breien en ...

Toch nog wat gedaan aan de Winterse Hexjes.
Ik wil het patroon breder maken. Dit heb ik uitgelegd. Zo was het idee, maar dan zouden er 2 donkerblauwe rijen naast elkaar liggen. Dat vond ik niet mooi worden.

Dus heb ik het donkerblauw vervangen door een heldere blauwe. Zo dus.

Met de verlenging ziet het er zo uit.

Nu dus nadenken hoe ik dat extra stuk in het patroon ga integreren. Ik moet toch al kijken hoe ik uit kom met mijn stoffen.

In een vorige blog schreef ik al over de foute Kerstsokken. Deze week een flink stuk gebreid. Kon het niet nalaten om alvast een boom te mazen. Ik moet de voet en teen nog breien.



Deze week maar afmaken.

Fijne dag.


Dientje

4 opmerkingen:

  1. Mooi extra blok is dat bij je winterse hexjes. En die foute kerstsokken zijn geweldig. Inmiddels heb ik ook de patroontjes gevonden en ga ik ook een paar foute sokken breien. Ik vind ze heel erg leuk worden bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg je winterse hexjes en goed opgelost toch.
    Heb ook nog een sok op de naald staan, erg he..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die hexjes met de hele punt, mooi met dat lichte blauw. Grappig om foute kerstsokken te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die lichtblauwe hexjes komt de top nog veel mooier tot z'n recht.
    Prachtig!!!
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen