maandag 11 maart 2019

Het Weer

De wind en regen van zondag en vorige week nodigt niet uit om naar buiten te gaan. Maar met een hond moet je wel. Zondag 3x kletsnat geworden. 
Toch vind / zie ik altijd wel iets moois als ik buiten loop: de geluiden, het licht, etc. En dat maakt mijn dag weer goed.
Begin februari toen we die mooie dagen hadden, stond ik te koken en het leek alsof de lucht in brand stond. Snel naar buiten voor een foto.

2 Weken geleden op zondagmorgen gewandeld met prachtig weer, zie hier. Een week later liep ik in hetzelfde gebied met miezerige regen. Het was toen heerlijk stil, weinig wandelaars. Zie de verschillen in sfeer in de collage. Links boven en rechts onder zijn van 2 weken terug.

Vorige week mooie dreigende wolken.

Afgelopen zaterdagochtend liep ik rond 7 uur met Dientje in het park en genoot van de vogels en de zonsopkomst.

Een uur later was het omgeslagen.

Fijne dag.



Dientje

4 opmerkingen:

  1. We hebben raar weer tegenwoordig, maar je hebt gelijk, er is altijd wat moois te zien.
    Mooie foto's en mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saai is het weer allerminst de laatste weken! Ik vind het eigenlijk heel leuk dat afwisselende... wij kunnen hier rondom heel goed naar de luchten kijken en dat verveeld nooit. Maar ik heb helaas niet van die mooie foto's gemaakt als jij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie keer nat is geen pretje, maar gelukkig maken die luchten je dag weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige luchten en wolken-partijen!!!

    BeantwoordenVerwijderen