maandag 12 augustus 2019

Drukke week

In huis en tuin.
In de tuin begonnen met opruimen van de Buxus. Er moet nog heel wat gebeuren.

En het opruimen van zolder en de andere kamers gaat ook door. Veel oud papier, al een paar dozen voor de kringloop en een paar dozen voor mijn nichtje voor de rommelmarkt.

Met de naaimachine gespeeld. Een maantasje gemaakt. Van het eindwerkstuk geen foto gemaakt. Is bij mijn achternichtje gebleven. Hier is het zover dat ik het nog moest quilten, een bies en rits moest naaien.

Mijn andere achternichtje wil er ook één, met blauwe / paarse kleuren. Dit vond ze wel mooie kleuren.

Dit blok met de machine genaaid om het inchvoetje te proberen. Heb het een keer uit moeten halen. Ik ben nog niet tevreden over de achterkant. Niet helemaal opgelet met de richting van de naden, ik was te druk met het goed leggen langs het voetje. nog maar één maken.

Mijn 3e Carousel blok is ook klaar.

We gaan weer rustig verder met alle bezigheden in en om het huis.

Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Die tasjes zijn erg fijn, heb er al diverse ervan gemaakt. Ik vind het inch-voetje ideaal om mee te werken, krijg nu alles netter voor elkaar. Wij hadden ook buxus-mot, nu de buxus gelijk uit de grond gehaald en weet nog niet wat ervoor in de plaats komt. Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Triest hè.. die buxus... maar ja, het is niet anders.
    Machinaal werken is toch echt wel wat anders hè..
    Mooie lapjes zo bij elkaar, frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen