vrijdag 16 augustus 2019

Shades of Summer

Op Facebook heeft Ellen Remijnse van Ellie's Quiltplace een foto geplaatst van haar Shades of Summer. Links zoals deze door haar gemaakt is, rechts met de computer en haar nieuwe stofserie.

Ik heb haar 3 vorige series ook en ik kwam op het idee om de Shades of Summer met al haar series te maken. Nr. 1 met de naaimachine, maar dat viel me tegen.

De volgende met de hand gedaan.

En nog een paar.

Leuk om te doen.

Afgelopen maandag tijdens een rondje Twente een bezoek gebracht aan Iriscreatief  in Borne.

Daar heb ik nog achtergrond stof  en stof voor de sashings uit de serie van EQP Remembering Tomorrow gekocht. En een paar kleurtjes voor het maantasje voor mijn achternichtje.

Verder ben ik druk aan het opruimen. Deze dozen zijn voor de kringloop en mijn nichtje voor de rommelmarkt.

Morgen weer verder.

Groet,


Dientje

7 opmerkingen:

  1. Leuke stoffen van Ellie dat nodigt ook uit tot quilten. De carousel vind ik ook een hele leuke quilt. Verl plezier met afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nieuw project ben je gestart. Veel plezier ermee. Heerlijk zo
    flink opruimen. Zou ik ook eens moeten doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn de stoffen en patronen van EQP toch mooi, echt genieten. Leuk om quiltwinkels te bezoeken, je gaat nooit weg zonder dat iets aan je vingers blijft hangen ;-) Succes met opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blokjes zijn prachtig... Maar met de hand is toch echt anders dan op de machine hè..
    Wat goed dat je zo aan het opruimen bent, hopelijk steek je me aan ... Maar ik kan slecht spullen wegdoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog wel wat voor je, haha. Tijdschriften bijv., knipoog. Mijn man moet ook opruimen, maar kost hem ook moeite. Hij vraagt elke keer: zou je dat wel weg doen? Haha, ja, ik wel. In de aanbieding 4 Wiekes en Quilttijdschriften Magic Patch.

      Verwijderen
  5. Mooie blokjes worden, lieve kleurtjes voor het maantasje.
    Opruimen is altijd leuk, heb je weer wat lege plekjes die zich vanzelf weer vullen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen