zondag 15 september 2019

Kasteel Vorden

Vrijdag 6 september hebben we een wandeling bij Kasteel Vorden gemaakt.


Dat zie je net vaak: honden die mogen loslopen in park of natuurgebied.

Ik mis de Twinkle Quilt uit Het Klossie, haha








Een stuk van het Bilderspad gelopen





Restaurant 't Kasteelhaantje



Baakse Beek, hier met water










Een heerlijke wandeling. Daarna in Vorden op de markt een Lekkerbekje gekocht.

Wandeling van zaterdag had ik hier al beschreven.

Zondag hebben we allerlei bezoekjes afgelegd en bij een kennis een BARBECUE gehad.

Groetjes,


Dientje

5 opmerkingen:

  1. Prachtige wandeling zeg en ja het kasteel ziet er kaal uit zonder de twinkle quilt, mooie foto's en zo grappig, die Lodewijks linde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving, dat moet wel een heerlijke wandeling zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Dientje, wat leuk, ik woon in Vorden. De wandelingen zijn mij bekend. Ik kan je ook de Okhorstroute aanraden, starten bij het Ludgerusgebouw in Wichmond en even chocolaatjes kopen bij Magdalena en ook de wandelingen langs/bij kasteel Hackfort.
    Fijne vakantie nog. Ik was zelf ook op vakantie, dus niet eerder jouw bericht gelezen anders had ik me al wel gemeld. Groet Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hackforterweg komt nog, 😉. De tip over Wichmond bewaar ik, zeker die chocolaatjes. Ik heb mij prima vermaakt in Vorden. Bepaalde weggetjes kwamen we op heen en terugweg tegen, maar verveelde nooit. Groet, Dientje

      Verwijderen