woensdag 15 januari 2020

Week 2

Na alle was en opruimen van vakantiespullen was het wel weer tijd voor wat anders.
Deze maand is Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal nog open. Ik wilde er nog een keer naar toe om Nienke gedag te zeggen. Tja en als de stoffen zeggen dat ze maar 7,50€ per meter zijn en ze bijna in je armen springen, wat moet je dan, haha. Uitzoeken natuurlijk. Dus maar een paar meter gekocht.

Drie stofjes kan ik gebruiken bij de Broderie Perse Workshop op 7-2 in Winterswijk. De stof rechtsonder kan mooi gebruiken bij de Bernina-Sugaridoo QAL, zie vanaf hier. Die daarboven zou ook nog passen.

Deze batiks vond ik mooi. De linker kan ook nog bij de QAL.


Zaterdag begonnen met deel 2 (= rij 1) van de Bernina QAL.

Zondagochtend gewandeld. Het goud van de ochtendstond wel gezien, niet gevonden.

Gelukkig gaf dit ochtendrood geen water in de sloot, hoewel... Later op de dag wel.

Hier is deel 2 klaar. Ik gebruik hier mijn resten Kaffe stof en de witte heeft kleine sterretjes.

Maandag nog eenzelfde rij in groen / beige combinatie met blauw accent.

Nog even samen op de foto.

‘s Avonds werk ik aan blok 8 van de Carousel. Alle rijen van dit blok zijn klaar. Ik ben nu bezig ze aan elkaar te naaien. Nog 2 en een half te gaan. Foto volgt.

Een kijken of ik komende dagen nog wat kan doen aan Grit’s Quilt Ohne Namen. Zo ziet de Quilt van Grit er uit. Zo bont zal die van mij niet zijn. Ik kijk nog hoe ik verder ga.


Groet,


Dientje

4 opmerkingen:

  1. Mooie stoffen heb je en de quilt van Grit heb ik ook opgeslagen, maar geen idee of ik er ooit an toe kom. Er is de laatste tijd zoveel moois gepasseerd. Ik zou wel alles willen maken, maar helaas, dat gaat niet lukken. Je rijen zien er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Bernina QAL is maar 1x per maand, dat is nog te doen. Die sterren is veel werk. Ik ben nog niet zo ver. Ik ga kijken hoever ik ermee kom en of het zo’n grote quilt wordt. Vaak sla ik de patronen ook op voor het geval dat, haha.

      Verwijderen
  2. Heerlijk als de stofjes je zo in de armen springen!!! Leuk zeg, de QAL
    Leuk, die laatste foto'met al die sterren! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoffen heb je daar nog kunnen kopen, maar wel jammer dat zo'n winkel sluit. Een mooie sterrenquilt ligt daar op je te wachten. Ik zag dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad in Zuid Frankrijk. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen