maandag 11 januari 2021

Ik ga gewoon door

Met puzzelen.


Nog 1 te gaan en dan hebben voorlopig wel weer genoeg gepuzzeld, haha.

Met werken aan Cathedral Windows. Ik ben een stukje verder.

Inmiddels heb ik dit kwart klaar.

Ik kan dit niet zo lang achter elkaar doen. Het is zwaar en moeilijk vasthouden. Om wat afwisseling te hebben is, heb ik mijn The You of Life weer tevoorschijn gehaald. Van de 12 maanden heb ik er 2 af, januari en februari.

Maart voorbereid.

Naai klaar.

En het begin is er.

Natuurlijk wordt er elke dag gewandeld. Sommige dagen verder dan andere. Zondagochtend was het nog wit van de vorst.







Verder ben ik het jaar goed begonnen. Ik heb een vest van Cecil gewonnen. Ik had de uitslag bijna gemist op Facebook.

En toen werd het bezorgd. Op de foto oogt het blauwer dan in werkelijkheid.

Laat de kou maar komen.


Groet,



Dientje


7 opmerkingen:

  1. Altijd leuk een prijs winnen en deze is niet verkeerd. We zullen nog een poosje onszelf moeten blijven vermaken. Dus een nieuwe quilt is dan een welkom bezigheid en wandelen blijft ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Cathedral window wordt mooi. Leuk vest heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie prijs!
    En het is heerlijk en gezond om iedere dag een rondje te wandelen.
    Succes met je puzzels en quilts :-)
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig vest heb je gewonnen. Heerlijk met deze koude dagen. Wat ben je toch actief met al het quilten, nou ja, er is verder ook niet veel te doen, en dan is het een fijne hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je mooie vest! Je zal zoiets maar winnen...
    En jij bent òok al aan de puzzel, wat is het leuk om te doen hè?
    Mooi om te zien hoe geordend je bent en alles keurig voorbereid. Dat werkt vele malen gemakkelijker. Zelf ben ik vaak een rommelkont en dan kom je jezelf nog wel eens tegen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die cathedral window. Mooie manier van maken ook, dat had ik nog nooit eerder gezien. Puzzelen, ik zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om hobby's te hebben en zeker in deze moeilijke tijd toch.
    En er word wat af gewandeld he door iedereen, mooie omgeving laat je zien............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen