maandag 24 mei 2021

Week 20

Binnenkort gaan we met vakantie. We houden erg van wandelen. We merken dat Dientje door haar ouderdom, 14 jaar, minder kan. Daarom kijken we of ze kan wennen aan een bolderkar zodat we wat verder kunnen lopen. Zo niet dan moeten we ons aanpassen. In de keuken staat deze bolderkar met een oud tuinstoelkussen erin. Ze wil er wel in zitten en liggen. Nu er nog mee wandelen, dus veel oefenen en belonen.

De vorige keer schreef ik over de kaarten waar ik mee bezig was. Dit zijn ze geworden. Tzt moet ik ze nog op karton naaien. De foto's zijn bij slecht licht gemaakt.

De vorige keer liet ik het speldenkussentje, zo stond het op het patroon, zien wat ik maakte. Het was te groot voor mijn doel. Ik had nog een ongevulde vingerspeldenkussen liggen en deze maar gevuld. Zie het verschil.

Dit past beter in mijn onderweg doosje.

En er zijn weer 2 blokjes voor de Shades of Summer bij gekomen.

Ook we hebben nog maar een puzzel gemaakt.

Volgende week krijg ik de 2e vaccinatie en hopen we dat de dealer de caravan klaar heeft.

Tot volgende blog.
Groet,


Dientje

6 opmerkingen:

  1. Lekker bezig ben je, zo in de aanloop van je vakantie. Hopelijk wil Dientje zich laten rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken en wat een handige kar krijgt Dientje, zo'n vingerspeldenkussen is veel handiger als meenemertje. Ik heb ooit van vilt eikeltjes gemaakt en een daarvan gebruik ik als meeneemspeldenkussen. Jeetje wat een lang woord is dat, maar vult wel lekker op :-). Leuk, al die vakantievoorpret, nu hopen dat de caravan weer klaarstaat voor gebruik. Fijne vakantie straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie toegewenst. Het mooie weer zal toch nog wel een keer komen, denk ik. Veel lapjes en boeken mee, dan komt het vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo leef je naar je vakantie toe... Gaan jullie naar het buitenland?
    Mooi textielwerk heb je gemaakt voor je kaartjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We blijven in Nederland, noord-west Drenthe. Er zijn op dit moment nog niet zoveel mogelijkheden voor buitenland en we moeten tussendoor terug ivm 2e vaccinatie Ben. Maar dat wisten we allemaal nog niet toen we boekten.

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijk vooruitzicht om op vakantie te gaan. En leuk om allerlei hamdwerkjes te zoeken om mee te nemen. Veel plezier hoor.

    BeantwoordenVerwijderen