vrijdag 4 maart 2022

ATC 2

Donderdag ontving ik deze zelfgemaakte enveloppe.

Vol met ATC's van de ruil.

En een kaart van Mieke.

Mieke maakte deze ATC's, de linker is van de Nieuw Zeeland stoffen.

Conny liet hier zien welke ATC's zij had gemaakt. Prachtig vond ik ze. En nu heb ik er 1 mogen ontvangen.

Anneke maakte deze.

Deze is van Bianca

Ferrara doet niet mee met de ruil, maar maakt wel kaartjes.

En als extraatje een Zine van Els.

Een vernuftig gevouwen en gesneden boekje.

Mieke, dank je wel voor het organiseren van de ruil.

Groet,


Dientje




6 opmerkingen:

  1. Hoewel ik niet meedoe aan de ruil stuurde Mieke mij toch een kaartje. Ik kreeg een van je fleurige hartjes. Leuk om hier te lezen hoe die tot stand kwamen. Het was weer een succesvolle actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje van jou “uit de restjesbak”, Uilen 2, mocht ik ontvangen via de ATC ruil van Mieke. Echt mooi gemaakt en in prachtige bij elkaar passende kleuren en stoffen. Vind het schitterend en ik geniet ervan. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om al die verschillende kaartjes te ontvangen!
    Het geeft een mooi stukje verbinding in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan. Bedankt voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk hè! Jij hebt ook mooie ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ontving een mooi uilenkaartje van jou, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen