dinsdag 16 juli 2013

Blokken 2

Ik zou nog foto's van de blokken laten zien die ik klaar heb.
In het weekend heb ik de eerste 10 gefotografeerd. Toen ik ze naast elkaar had liggen dacht ik dat er wel meer kleur in mocht. Nr. 11 is iets pittiger geworden. Toch wil ik niet teveel veranderen aan de oorspronkelijke kleuren die ik had uitgezocht. Tenslotte moeten de zandlopers ook nog gemaakt worden. En anders doe ik een aantal blokken over of vervang iets.
Hier zijn de eerste 10:










Het is leuk werk om te doen. Spannend hoe het er uit gaat zien. Ik leer ook steeds wat. Nr. 7 bijvoorbeeld. Niet goed opgelet hoe het middendeel op de stof lag, alleen gekeken om zo zuinig mogelijk te knippen. Dit gaat waarschijnlijk wel vervangen worden.

Adviezen zijn van harte welkom.

Fijne avond.
Groet,



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten