dinsdag 9 juli 2013

Update

In dit bericht vertelde ik over de blokken die ik al gemaakt had van de Savanna's Stars Quilt.
Ondertussen heb ik al 9 blokken af.
In mijn vakantie was het een periode te warm om iets actiefs te ondernemen en tijdens de dagdelen regen moet je ook wat doen. Dus dat werd blokken knippen en naaien. Toen ik thuis kwam had ik er bijna 8 af. De afgelopen week zijn nr. 8 en 9 afgemaakt.


Ik zal binnenkort alle blokken apart fotograferen

Ik heb bijna altijd een brei- of haakwerk bij me wanneer ik naast de bestuurder zit. Anders wordt het wel een rommeltje op de weg, haha. Deze kous heeft al diverse landen gezien omdat ik vaak meer onderwegprojecten heb.

Verder heb ik 1 kous afgemaakt op de momenten dat ik niet verder kon met het vestje. Helaas had ik de 3e bol niet gehalveerd voordat ik de kous afbreide. Deze zal dus een stukje moeten worden uitgehaald om genoeg garen te hebben voor de 2e kous. Die schiet ook al op.

Een van onderwegprojecten was een vestje voor mijn achternichtje Feline. Dit heb ik ook bijna af kunnen maken. Ik moest alleen nog een stukje mouw, in elkaar naaien en de bies. Vrijdag en zaterdag heb ik me even kwaad gemaakt en klaar was het. Zondag heb ik het geblokt. Ik heb al wel een foto gemaakt. Deze week zal het richting Feline gaan.

Aan mijn vest heb ik nagenoeg niets gedaan vanwege de andere bezigheden.

Je ziet, ik heb me de afgelopen maand niet verveeld. Het tempo zal nu wel teruglopen, geen vakantie meer, maar werk; binnen- en buitenshuis, en andere verplichtingen. Hoewel met deze warme dagen is het goed om je niet teveel in te spannen thuis, :-) , dus moet je wel handwerken.

Groet,


Dientje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten