maandag 13 juni 2016

Afleiding

Deze week moesten we wachten op een medische uitslag. Dat was spannend, gelukkig was alles goed.
Ik was vorig weekend al bezig geweest met voorbereiden van blokken voor de Challenge i.v.m. naderende vakantie.
Dit is het idee voor 17 april.

Omdat het doosje bij mij in de buurt stond, heb ik ter afleiding een aantal (11 en de 12e in de maak) blokken gemaakt in willekeurige volgorde.


Woensdag heb ik extra gewerkt, we kregen nieuwe software voor de patiëntendossiers en afspraakplanning: HIX.
Er werd getrakteerd, het lege blik heb ik meegenomen. Tenslotte kan een handwerkster altijd een blikje gebruiken.
Ik denk dat ik de reclame nog wel afplak, haha.

Fijne dag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Ja, het is maar goed dat we een hobby hebben!
    Altijd spannend als je op een uitslag wacht, en wat fijn dat het een goede was.
    Leuk om je blokjes te zien, mooi hoor al die blauwtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokjes zijn het weer. Fijn dat de uitslag goed was, is altijd best wel spannend.
    Ik ben ook gek op blikken en blikjes, kan er nooit genoeg van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen