maandag 27 juni 2016

Vakantie uitstapjes

Zaterdag een stuk van de Hamelandroute gereden. We kwamen door Raesfeld

en hebben daar het Schloss bezocht.

Vuurkorf? De winkel erachter verkocht kleding en Keramiek. Leuk setje gezien. Ik vond het iets te duur, €900. Heb het maar laten hangen.

Op de linkerfoto is de weerspiegeling te zien van het Schloss in één van de glazen wanden van het gebouw van een natuurorganisatie.

Anna.

Zondag wilden we wandelen rond het Hilgelomeer, maar van mei tot oktober mogen er geen honden komen, begrepen we uit de borden.

Toen maar teruggereden en bij watermolen bij Bakker Berenschot een route gelopen.
Loop maar mee.


Vistrap.

De wandeling ging hier over een erf.

Veel bloemen, ook in het koren.

Mooie bomen.

Watermolen Berenschot.

Het was erg druk bij de watermolen. Toen wij aankwamen trad er net een koor op, daarna een jazz-bandje.

Dit is het rondje, 8 km, wat we hebben gelopen.

Het was een heerlijke wandeling en een prachtige dag. We waren net terug op de camping toen het begon te regenen.

Fijne dag,

Dientje

4 opmerkingen:

  1. Toen wij in de Achterhoek woonden, hebben wij wel een deel van de Hamalandroute gereden. Ik kan mij daar niet veel meer van herinneren, heb toen ook geen foto's gemaakt. Als ik jouw foto's zo zie, lijkt het mij leuk om de route weer te rijden. Bakkerij Berenschot ken ik, maar alleen van het langsrijden. Mooie wandelroute hebben jullie daar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben niet bij bakker Berenschot binnen geweest, maar er lag elke dag wel brood in de winkel. Ik vroeg me wel af hoe de bakker zijn brood verdiende, zag nooit iemand in de winkel. De route zelf was niet altijd opwindend, maar wel leuke plekjes zoals Raesfeld.

      Verwijderen
  2. Leuk die route die jullie hebben gereden, ga ik ook eens onthouden hoor. Heerlijk zo,n mooie wandeling met je mee gelopen hoor.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dini, leuk wandelverslag en met de collages lekker veel mooie foto's in een oogopslag. Mooie afwisselende wandeling. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen