maandag 6 juni 2016

Pffff

Drukke week geweest. Allerlei afspraken, lekkage bij vrienden die niet thuis zijn.
Deze kamer was het minste, van onze spullen uit de caravan is alleen het kussen van Dientje nat geworden (niet op de foto). In de hal een fikse douche.

Woensdag de dakdekkers


Alvast spullen verzameld van de zolder voor de vakantie, we hebben nog geen doel, dus nog bedenken wat er allemaal mee moet.
Voor de Switch een paar blokjes gemaakt, geen foto, en wat voorbereid (achtergrondblokken) voor de Switch om mee te nemen met de vakantie.

Zondagmorgen liep ik al om 7.30 uur met Dientje buiten. Het was heerlijk weer. 

Ik zag in een wei ganzen met 9 jongen, links van het water. Foto met telefoon gemaakt.

Hier zie je het iets beter.

Zaterdagmiddag en zondag alle Challenge stofjes op de tuintafel gelegd en blokken gesneden, ook om mee te nemen met de vakantie. 

Zaterdagavond betrok het zo, maar het was nog heerlijk om buiten te zitten. Toen alvast een blikje genaaid en een 2e bijna af. En de 3e ligt al klaar.

Ik heb ongeveer anderhalve maand getekend en gesneden, t/m 24 april, toen vond ik het welletjes. Ik denk dat ik voorlopig genoeg te doen heb.

Fijne dag.



Dientje

1 opmerking: