donderdag 15 november 2018

10 november

Heb ik mijn directe collega's op een High Tea getrakteerd bij Het Gebakhuus in Kring van Dorth. Het was heerlijk en gezellig. Kan niet veel foto's laten zien i.v.m. privacy.
Dit hing boven de tafel: een frame van betonijzer met allerlei kerstversiering.

Je kon ook thee kopen

En een prachtig servies.


Nog even in zijn geheel.

En dan het lekkers.

Ik kreeg nog een emaillen vergiet met violen en een bon. Ik heb het op een oude zuurkoolpot gezet.

Op mijn laatste werkdag had ik mijn colleg's een OMdenk agenda gegeven, maar dat was niet wat ik eigenlijk voor hen in gedachten had. Omdat het toch klaar was, hebben zij het alsnog gekregen.
Het idee begon hiermee: Het Klossie - Klossie Cadeautjes (nov. 2017).

Het idee bleef liggen tot de Quilttentoonstelling in september. Bij Atelier Hartendief zag en kocht ik één van de benodigdheden.

Druk aan het werk en de spanning erin houden.

En dan is het afwerken met als resultaat. Een kaal notitieboekje krijgt

een mooi afgewerkte binnenkant en

een Hartelijke Buitenkant.

Samen met een reep Tony's kwam er een einde aan de middag.


Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit en lekker natuurlijk. Leuk idee om dat voor je collega's te maken. Ze hebben jou ook weel leuk verwend met zo'n vergiet met viooltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo een afscheid te geven voor je naaste collega's. En je bent lekker verwend!

    BeantwoordenVerwijderen