maandag 26 november 2018

Snelle weken

Niet meer werken en toch geen tijd voor een blogje, haha. Dat zou je haast denken.
Door de verkoudheid was ik niet vooruit te branden. Het gaat nu eindelijk beter, gelukkig.
Gevonden op internet

In november heb ik, behalve van mijzelf, verjaardagen van achternichtje en nichtje. Dus cadeau kopen, Baby Born voor achternichtje.

Foto van Blokker.nl  

Voor nichtje maar enveloppe met inhoud gedaan.

Tijdens de reis, zeker een uur rijden per keer, kunnen handwerken, hexies maken en voorbeeld voor workshop. Sok maatje 23.

Met vrienden naar Intratuin in Lochem en daar de Noordpool bezocht.


Ja, ook een pinguïn op de Noordpool.

Daarna Pannenkoek gegeten bij Erve Brooks in Gelselaar, mmm.

Tandartsbezoek, kapper, bezoek van een vrijwilliger waarmee ik jaren heb samengewerkt.

Lekker wandelen.


Zo kom je de dagen wel door.

Groet,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo te lezen bevalt het pensioen al goed. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oepsie, je hebt het gewoon hartstikke druk! Die verkoudheid is niet leuk, maar gelukkig dat je aan de beterende hand bent. Ik vind wel dat hoe meer tijd je hebt, hoe minder je soms doet. Ik moet mezelf regelmatig een trap onder m'n achterste geven...
    Leuk bij Intratuin hè..
    Goed dat je de verjaardagen allemaal zo bij houdt!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen