maandag 11 februari 2019

Druk met ...

De Switch.
Hier schreef ik al dat ik met oud en nieuw begonnen was met de "takjes" op de randen te plaatsen,

Ik had alles geregen en meegenomen met de wintersportvakantie, dan kon ik het mooi appliceren. Uiteindelijk kreeg ik 1 rand klaar. Ik had de smaak te pakken en ging thuis direct verder met de bloemen.

De bloemen heb ik ook allemaal geregen. Ik las in dit blog van Juud's Quilts dat zij dat deed. Omdat het mij handig leek, heb ik het ook gedaan.

Blaadjes en knoppen voorbereiden.

Kleur bepalen.

Op de goede plaats spelden op het patroon.

Zo gaat het worden.

Rand 1 klaar en aangenaaid.

Gelijk voor alle randen de kleur van de bloemen bepaald.

Rand 2 zit er inmiddels ook aan.

Al bezig met rand 3. Zodra alle randen klaar zijn, plaats ik weer een foto.

Fijne dag,



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er lekker de vaart in! Maar zo gaat dat hè.. als je ergens tevreden over bent, wil je doorgaan.
    Ik vind je rand heel mooi, leuk dat appliceren...
    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dat leuk met die bloemenranden! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je switch mooi, vind die bloemenranden prachtig. En als het lekker gaat, is het ook snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel veel werk, maar het wordt prachtig met de bloemenranden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu wordt dit een heel andere quilt, zo mooi!!! Succes met de randen 3 en 4

    BeantwoordenVerwijderen