donderdag 24 januari 2019

Vakantie Handwerk

Een hele krat vol handwerk ging mee met vakantie. De Winterse Hexjes zijn uiteindelijk niet meegegaan, er was geen plek meer in de krat. Wel een doosje met hexjes die nog om de kartonnetjes moesten.
We hebben 3 dagen sneeuw gehad, maar zijn niet ingesneeuwd, dus is er veel in de krat blijven zitten.
Wat deed ik wel.
Breien op heenreis, 10 patroondelen klaar gekregen.

En de terugreis. Er is ook een stuk uitgehaald omdat ik was vergeten te meerderen. Ik ben nu bijna bij de tussenbaan van 2 kleuren, 16x patroonherhalingen klaar. Foto is wat donker door het lamplicht.

Vooral op heen- en terugreis heb ik, naast het breien, hexagonnen voorbereid. Het doosje wat ik mee nam is iets meer dan half klaar.

Ter plekke heb ik vooral de geappliceerd. 1 Rand van de Switch heb ik klaar gekregen. intussen ook al de bloemen geknipt. De volgorde is inmiddels anders en 2 bloemen zijn een andere kleur geworden.

Ik ga nog een keer skiën, dus pak ik de krat maar niet uit. Misschien moet ik hem tegen die tijd wel weer opnieuw volmaken.

Fijne dag,


Dientje 

2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig blijven, heerlijk tijdens je vakantie. Mooie kleur sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je tijdens de lange rit zo kunt handwerken.
    Mooie sjaal is het geworden.
    Leuk dat je nog weer naar de sneeuw gaat.

    BeantwoordenVerwijderen