maandag 11 mei 2020

Bernina Sugaridoo QAL

In de vorige blog liet ik zien dat ik de 6 rijen van de Bernina Sugaridoo QAL klaar had met de Stof van Janet Clare: Wordsmith gecombineerd met een crème Grunge.

Ik maak er ook één van Kaffe Fasset stof. De 6e rij heb ik deze week afgemaakt.
De accentkleur is deze keer blauw.

Ik denk om van deze combinatie een gordijn te maken.

Er komen nog witte banen (sashings) tussen.

Hier zie je de banen beter.

Van de andere kant.

Nog ééntje dan.

Ik zag in een mailing van het Quilterspalet dat zij Kaffe Fasset in de webshop hadden gezet. Één van de stoffen was uit dezelfde serie die ik al heb. Deze heb ik ook voor de blauwe pijl gebruikt, zie hierboven. Bij lamplicht gefotografeerd.

De stof bij het Quilterpalet had als omschrijving rood. Dus dit besteld omdat ik dacht het te kunnen combineren. Het is meer oranjerood, dus ik moet kijken of ik het kan combineren.

Verder lekker buiten zitten patchen.

Of een blok van de Carousel quilten.

Ook Dientje geniet van de zon. De tuin wordt ook steeds groener.

Fijne dag.


Dientje

4 opmerkingen:

  1. Mooi die blauwe blokken, da wordt een pracht gordijn. Moeilijk is het soms om de kleur goed in te schatten, maar stof komt altijd van pas. Is het nu niet dan voor een volgend project.
    De tuin wordt geweldig, heerlijk om daar in te toeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh..., je maakt er gewoon ff twee! Niet te geloven..., en allebei zo mooi...
    Je kunt goed zien dat in je nieuwe tuin alles aan het groeien is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon met die banen. Mooi hoe anders het effect is als je met andere kleuren werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel erg mooi, 2 verschillende quilts van hetzelfde patroon te maken. Dientje heeft genoeg ruimte om te zonnen in de tuin. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen