woensdag 29 juli 2020

Bezigheden.

Naast de tuin heb ik ook nog wat gedaan aan mijn lapjes. Verder met voorbereiden van de Bernina-Sugarido QAL. 

Maandag en dinsdag begonnen met deel 8, rij 8.

8 Blokken klaar op de foto. Ik moet er nog 1 en dan met een sashing aan elkaar.

Wat gequilt aan het Carousel blok. En de naald verbogen, haha. Inmiddels ben ik al een stuk verder.

Nog een paar blokjes voor de Shades of Summer. Even uitgelegd wat klaar is.

Tijdens het werken in de tuin miste ik mijn zonnehoedje. De mijne wordt door mijn Ben gebruikt. Sew Naturel heeft een patroon voor een omkeerhoedje voo kinderen en volwassenen. Deze had ik bewaard en nu dus gebruikt.

En toen ook maar een paar mondmaskers gemaakt.

Ik ga dit type ook nog proberen.

Toen ik de Rag-time Quilt maakte, heb ik diverse mensen gevraagd naar oude spijkerbroeken. Mijn nicht heeft via via 3 zakken met broeken gekregen, die anders de container in zouden gaan.

Hier alles uitgestald.

Met veel verschil in maten en stof.

Ik kan dus weer verder met Rag Quilts maken.

De Quilt die klaar is, is naar de nieuwe eigenaars. En ook al in gebruik genomen.

Tussendoor nog kappertje gespeeld, geen foto.

Genoeg gedaan weer.


Groet,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Meteen ook nog even nar je tuin gekeken. Wat is die mooi geworden. Wat bloeit en groeit alles toch snel. Zo leuk om te zien die ontwikkelingen in een paar maanden tijd. Je quilts groeien ook lekker door. Wat leuk die nieuwe eigenaar van de ragtime quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel actie bij jou zo te zien, fijn om zo veel te kunnen handwerken. Je kunt weer vooruit met al die spijkerbroeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig, mooi om te zien! Leuk zonnehoedje en mondkapje. Die eerste zal de komende dagen goed van pas komen. Leuk dat je nog zo'n ragtime quilt gaat maken. Ik vind die eerste erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, die deken heeft z'n plekje wel gevonden! En alweer plannen voor een tweede ragquilt, begrijp ik.
    Je bent goed op dreef met je andere quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo geen gebrek aan bezigheden. Leuk dat hondje op je ragquilt! Veel plezier met al je projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke quilt gaat dat worden. Ik vind je stofkeuze heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen