dinsdag 4 augustus 2020

Allerlei

Het is gelukt om een baan van de Bernina-Sugaridoo QAL te maken.



Maandag deze baan in de andere kleur gemaakt. Het was iets te donker voor een betere foto. Binnenkort maar een betere maken.

Hier moesten de Sashings er nog tussen.


Nu nog de andere banen. Er liggen nog 4 te wachten, waarvan 2 blijven liggen tot het eind. Hier ga ik de resten in verwerken. Om deze rij gaat het.
Foto komt van Bernina blog.

In de bijkeuken/schuur hing al jaren een gehaakt gordijntje. Dit was zo'n vies ding geworden dat ik het heb vervangen door een gordijntje wat ik nog had liggen. Het is wel te zien dat we hier nodig moeten schilderen.

Zaterdag Shakshuka gemaakt voor de 1e keer. Een beetje dun, maar lekker.

Zaterdag nog een fotorondje door de tuin.
De Witte Salvia heeft alweer een 2e bloei.

De roze Anemoon in de voortuin begint te bloeien.

En de Crocosmia bij de voordeur krijgt kleur, daarnaast de Hibiscus.

De Crocosmia nog een keer van de andere kant.

's Avonds een mooie lucht.

Zondagochtend een wandeling langs het kanaal gemaakt. Wat bloemetjes gefotografeerd.





Het riet begint ook uit te lopen.


Opeens hoorde we een geluid in het riet. We dachten aan een watervogel, maar zagen niet.Daar kwam een pootje badende koe te voorschijn.

Iets verderop stonden er nog een paar, maar wel op het droge.


Tot de volgende keer.

Groet,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Mooie stroken heb je al gemaakt. Leuk effect!
    De bereiding van Shakshuka heb ik bij MAX gezien, maar kan me niet herinneren of ik het ook al eens gemaakt heb.
    Anemonen vind ik zo mooi. Grappig die pootje badende koe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi weer. Veel Kaffe stoffen en daar ben ik gek op. Hier staan de anemonen al een paar weken in de bloei, ik vind ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig patchwork..., kunstzinnig mooi!
    Het is bij jullie genieten, binnen en buiten...

    BeantwoordenVerwijderen