maandag 9 november 2020

Wandelen

Deze week was het heerlijk wandelweer.
Donderdagochtend: prachtige kleuren en de rijp op het gras.

Welke vogel zit daar op de tak.

Had alleen de telefoon bij me. Het inzoomen wordt er niet duidelijker op.

Hier zie je Het Goud in de Mond. 's Middags nog een poos buiten gezeten.

Zondagochtend weer vroeg aan de wandel. Nu heb ik foto's in een park gemaakt.




Hé, weer een vogel in de boom. Bleek een Aalscholver te zijn.



Als ik je maar strak genoeg aankijk, ga je wel weg, béeee.


In de lucht was het ook druk.

De bosrand begint te verkleuren. Foei wat ben ik lang geworden, haha.

Nog meer drukte.


En er nog steeds kleur in de akkerrand.

Mooi.

Grappig.

Heerlijke dag. Wat in de tuin gedaan. Lunchen in het zonnetje en thee, om half 4 is de zon bijna weg.
Zulke dagen zijn genieten.

Tot volgende keer.



Dientje



4 opmerkingen:

  1. Ja, het is buitengewoon fijn weer geweest. En eigenlijk nòg! Wij proberen er ook zo lang mogelijk van te genieten en zodra het nog kan bv buiten koffie te drinken.
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De allereerste foto vind ik prachtig. Wij zijn wat traag s ochtends, dan is de mist al bijna weg.
    Heerlijk om nu buiten te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto’s heb je gemaakt. Ik vind die slierten vogels die naar het zuiden vliegen altijd zo leuk. Druk met elkaar aan het snateren en ondertussen veel kilometers maken.

    BeantwoordenVerwijderen