maandag 19 juli 2021

Allerlei

Afgelopen week vlaggetjes gehaakt. Dat kun je doen tijdens tv kijken, Buiten in de zon en het is gewoon leuk. 



Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar voorlopig hangen ze in mijn werkkamer.

Veel in de tuin gewerkt en kijk eens wat aardig, er bloeide weer een enkele blauwe Akelei. Vast om mij een plezier te doen, omdat ik de vorige bloei gemist had.

De Gaura liet zien dat hij ook rechtop kon staan. De distels gesteund, niet helemaal mooi, maar het moet maar zo. Ik kreeg het niet beter in mijn eentje.

En de Anemonen beginnen ook al uit te komen. 

De Mandeville, die ik van vorig jaar heb overgehouden, gaat het nu echt lekker doen. Inmiddels extra stokken erbij en draden gespannen, ik was nog niet zover toen ik de foto maakte.


Nog 2 Hortensia's meegenomen van de super. Staan mooi op het terras.

De voortent eindelijk opgevouwen en in de bolderkar meegenomen naar huis, lag nog in de garage van vrienden. Hun Basilicum stond al in de bloei en werd een grote bos, dus hopla, knipper de knip. Een zakje vol. Ik heb er heerlijke pesto van gemaakt. 

Er kwam nog een mooi patroon voorbij op een blog of FB-groep. Daar had ik al eerder over zitten dubben, nu maar besteld.

 Groet,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Leuk je vlaggetjes en mooi patroon heb je weer.
    Heerlijk hoe alles bloeit he in de tuin nu...............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vlaggetjes zijn leuk om te haken hè. Wat een leuke, fleurige tuin heb je. En zelfgemaakte pesto lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk pesto. Wat fijn dat je tuin het zo lekker doet. Heerlijk om steeds iets in bloei te zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent de vlaggetjes nog niet zat...! Ja, die tuin vraagt volop aandacht. Maar het is ook nog zo mooi groen hè door al die regen, het valt me gewoon op dit jaar.
    Je had blijkbaar net dit duwtje nodig om dit patroon te bestellen. Altijd weer leuk om aan iets nieuws te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vlaggetjes. Mooi he, alles wat er in de tuin groeit en bloeit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er feestelijk uit met de mooie vlaggetjes. Mooi die hortensia's, ik kon het ook niet laten staan.

    BeantwoordenVerwijderen