zaterdag 10 juli 2021

Prijs

In januari won ik bij Cecil Ommen-Raalte-Rijssen-Enschede via Facebook dit vest.

In mijn vakantie was er via Facebook een modeshow van Cecil met prijzen. Ik reageerde op een prijs en ... won. Ik kon de prijs na mijn vakantie ophalen. Het was een verwenpakket met een waardebon.

De waardebon heb ik direct verzilverd. Een wijde zomerbroek en een net binnengekomen topje. Draagt heerlijk.

Ik wilde er schoenen bij, het liefst donkerblauwe sandalen. Helaas in mijn maat geen donkerblauw, dus werd het een lichte jeansblauwe kleur.
foto van internet.

Bij het afrekenen zag ik deze naast de kassa staan, het leek wel een quiltstof. Was wel geen donkerblauw, maar een mooi alternatief.




Hier let ik zien dat mijn Mandeville plant het verblijf op zolder in de winter goed had doorstaan. Toen het kon ging de plant naar buiten bij de voordeur, zonnig en beschut. Op wat uitlopers na was er niet veel te zien. Toen we terugkwamen van de vakantie bleken er fragiele knopjes in te zitten.

Een ruime week later zijn er meer knopjes, maar nog geen bloemen.

Het plantje wat ik eind april bij AH kocht, is tijdens onze vakantie uit logeren geweest bij mijn zwager en schoonzus. Afgelopen zondag haalden we de plant op. Mocht voorin de auto, haha.

Deze doet het goed.

Wie weet wordt de andere ook getriggerd om de bloemetjes te laten zien.

Groetjes,


Dientje



7 opmerkingen:

  1. Geluksvogel ben je met die leuke prijzen. Schoenen zijn ook leuk.
    De bloemen komen wel hoor, af en toe lief voor ze zijn met water en toespreken dan komt het goed. Ha,ha. Ze mochten per slot van rekening ook bij jou overwinteren dus voor wat hoort wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zelfs twee maal een prijs won. Heerlijk verwend. Leuke sandalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vakantie voorbij en dan ook nog een mooie prijs leuk hoor. Mooie schoenen en de plantjes zien er geweldig uit.
    Fijne week.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zulke prijzen, daar heb je wat aan. En mooie nieuwe sandalen.
    Gaat vast lukken met de plant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs planten kunnen uit logeren gaan...
    Tjonge, jij bent een bofkont... twee keer een prijs!
    Maar welke sandalen heb je nu gekocht? De jeansblauwe of die met 'quiltstof"?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk twee keer een prijs winnen maar ja dan maak jij weer reclame. Voor hun ook weer goed. Altijd leuk dat een plant het toch gaat doen ook als je het eigenlijk niet meer verwacht. Wordt wel een gezellige plant met zo veel bloemetjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen