maandag 2 augustus 2021

Kussens

Afgelopen week druk geweest met afmaken van de kussens. Denim aan de meter gekocht voor de achterkant. Ik had eerst het idee om allerlei stukken aan elkaar te naaien voor de achterkant, maar dat was mij nu teveel werk.
Eerst een proeflapje gemaakt om de grootte van de festonsteek te bepalen.

Ik heb per blokje gefestonneerd maar daardoor werden de kruispunten niet zo mooi.

In mijn knopendoos gerommeld, 6 dezelfde van elke soort was de buit. Rechts onder een stukje stof, voor het geval ik een stofknoop mooier zou vinden.

Bij het Kleinvak ook nog gesnuffeld en ovale knopen gevonden.

Hard doorwerken en zaterdagochtend waren ze alle 3 klaar.

Zaterdagmiddag heb ik ze kado gegeven. Vielen erg in de smaak. Ik ga er vast nog wel enkele maken. Dan zal ik het naai en borduurwerk anders doen. Er zaten veel leermomenten in.


Fijne dag,


Dientje


5 opmerkingen:

  1. Mooi qua kleur, leuk de knopen tussen de windows.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooie kleuren. Je hebt ze ook snel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en wat leuk die knopen er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ze de kussens zo kon waarderen! Ik dacht het al hoor, ze zijn tè gek. Super met die knopen erop...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze geworden. Fijn dat het cadeau in de smaak viel

    BeantwoordenVerwijderen