dinsdag 12 oktober 2021

Tijd maken.

Tjonge, tjonge, de weken vliegen voorbij.
Nog 4 setjes met herfst motieven gemaakt.

1 Set voor een vriendin, 1 set voor mijn achternichtje, 1 set voor een oud-collega van Ben. 

En 1 set voor mijzelf.

De laatste Blokken van de Quilt voor de 100 Rozen gemaakt.

In juli had ik dit patroon gekocht.

In de krat met lappen stoffen gevonden waarvan ik om te beginnen 2 van wil maken. Zaterdagmiddag in het zonnetje de patroondelen er op gespeld. Realiseerde mij later dat ik het niet helemaal goed had gedaan. Dus voor het snijden het nog goed leggen. Er wordt nogal ruim stof genomen, dus daar wil ik ook nog naar kijken of ik de delen meer in elkaar kan schuiven. 

Zondag in Losser naar een Brocantemarkt geweest en daarna familiebezoeken in Gildehaus en Oldenzaal.








Voordat we verder gingen nog even door de naastgelegen tuin gelopen.


Tussendoor ook nog blokken voor de Shades of Summer gemaakt. Op de papiertjes heb ik nummers gezet van de 4 stofseries. Ik rijg ze aan elkaar zodat ik ze beter kan ophangen. Als het allemaal klaar is ga ik schuiven met de 25 die al klaar zijn. Ik weet nog niet precies wat ik ervan ga maken.

Eind september heb ik nog een wandeling op de Holterberg gemaakt met mijn nicht. Zij stond op Camping Noetselerberg. Op de camping zag ik deze paddenstoelen.

Fijne dag.

Groet,



Dientje



3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blogje met al jouw herfstactiviteiten. Leuk om te zien waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die herfstmotieven toch leuk! Ik snap best dat iedereen daar dol op is...
    Een brocantemarkt.. hoe heerlijk! Maar ook .. hoelang geleden dat ik zoiets bezocht?
    Ook de rozenblokken vind ik prachtig, jij weet niet van ophouden hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken en die herfstdingen zijn zo leuk. Prachtige wandeling en leuk zo'n brocantemarkt.

    BeantwoordenVerwijderen