maandag 27 september 2021

Groep indeling

Zaterdag hadden we familiedag in de Lutte, midgetgolf en barbecue. Ik had alles geregeld. We zouden in 1e instantie met 15 zijn, dit werden er 13. Dan blijft de vraag, hoe maak je de groepen. Een paar dagen voor de tijd zag ik op Facebook bij Secrets Quilts dit.

Toen wist ik dat ik i.p.v. 1, 2, 3 pompoen, eikel, blad en paddenstoel zou gebruiken. Tja en dan moet het nog gemaakt worden. De resten werden op kleur en grootte gesorteerd. En de rest uit voorraad gezocht.
De paddenstoel.



De eikel


Pompoen.


Blad.



Een gezellig setje,

Wegens ruimte gebrek werd de vloer ook gebruikt.

Vrijdagavond waren er 14 klaar. Zaterdagochtend de laatste 2 nog gemaakt. Ik had een setje extra gemaakt voor het geval de indeling toch iets anders moest.

Het werk is niet voor niets geweest, het was een succes. Er zijn leuke foto's van, maar daar staan teveel personen in beeld.
Ik ga er ook nog een stel voor mezelf maken, een vriendin heeft ook belangstelling en ik weet nog wel een aantal liefhebbers. Geen haast, komt vanzelf.

De Barbecue was ook een succes.



Deze week heb ik ook nog een blok voor de 100 Rozen gemaakt, ik moet er nog 1 maken.

Dit blok heeft Jeltje van de 100 Rozen gemaakt.

Bij haar heb ik ook nog naar alternatieven voor mijn Pyramides gekeken.




Moeilijk, moeilijk. Wordt vervolgd.

Ik was bang dat de knoppen van de Ycca niet zouden uitkomen, maar kijk.

Op naar een nieuwe week.

Groet,



Dientje




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke manier om groepjes te maken en meteen ook een mooie herinnering aan deze familiedag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote grutten... jij bent een creatieve geest! Maar wat een werk zo vlak van tevoren... wel enorm leuk! En kon iedereen het waarderen/op waarde schatten?
    Wij hadden zaterdag ook een familiedag, maar niet zo creatief aangekleed hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk die herfstpatchwerkjes, dat is meteen een mooi aandenken aan jullie familiedag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo de groepjes te verdelen. Ziet er geweldig uit. De eettafels ook trouwens. Mooie blokken en wauw prachtige achtergrondstoffen. Moeilijke keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je actief en creatief geweest. Daar had je vast succes mee. Leuk om met zoveel mensen te zijn, en lekker ook, zo te zien.
    Ik vind de pyramides met donkerblauw ertussen erg mooi, dan vallen ze goed op. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen