maandag 7 februari 2022

Klaar

Afgelopen week lekker gewerkt in mijn tijdelijke atelier. Hier nogmaals de foto, toen was het nog netjes.

Dit blok liet ik vorige week al zien.

En is nu klaar.


Hierna het laatste huisje ook gemaakt.

Bij het aan elkaar zetten van deze rij ontdekte ik dat in het bovenste en onderste blok dezelfde stof voor de huisjes gebruikt had. Was niet de bedoeling, maar ik haal het niet uit.

De top is bijna klaar. Ik vind hem groot genoeg en ga de onderste rij er niet bij maken.

Her en der komen nog versieringen met stof, kralen en/of  knopen. Het middelste blok van de onderste rij krijgt met appliceren ook een soort hekje. Ik moet ook nog bedenken of ik er een lichte rand omheen maak, zoals dit voorbeeld.

Of zoals de ontwerper het heeft gedaan.

Wordt vervolgd.


Groet,



Dientje


5 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Wat is het toch mooi geworden. Dat van dezelfde stof zie jij alleen. Dat zal een ander niet gauw opvallen. Ik vind de blauwe rand erom mooi. Maar misschien is een rand net als de achtergrond ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige huisjes, vind het geheel zo mooi. Die blauwe rand staat er prachtig bij, maar het is jouw keus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een beauty! Helemaal niet erg dat je een keer dezelfde stof hebt gebruikt voor een huisje; stenen verschillen ook niet altijd per huis in de straat hoor. Ik vind de blauwe rand ook heel mooi erbij!@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat een leuk dorp! Die blauwe rand past goed. En in een woonwijk zie je toch vaak genoeg dat huizen met eenzelfde steen zijn gebouwd? Is prima zoals het is lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch een leuk patroon he met de scheve huisjes.
    Maar ook een hele klus met die kleine stukjes stof he, succes er nog mee...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen