maandag 5 december 2022

Bon ingewisseld

Met mijn verjaardag, begin november, kreeg ik een bon van de Dikke Meneer. Inmiddels heb ik deze goed besteed. In etappes kwamen deze 3 boeken.

Dat was wel fijn, want je kunt rustig van elk boek genieten. Eerst van deze: Patchwork uit de lapjesmand. Floor, dank je voor de tip.

Ruim een week daarna kwam Bound. Dit boek heb ik op mijn verlanglijstje gezet bij De Meneer. Ik heb deze een keer op iemands blog gezien. 

En de laatste kwam weer een week later. Mieke, dank je voor de tip. Na wat ik op internet kon vinden over dit boek, vond ik dit boek zeker iets voor mij. 

Het zijn geslaagde aankopen. Ik ben er erg blij mee.


Groet,



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Dat lijken me inderdaad heel fijne boeken. Lekker lezen en dan creatief, weer vol nieuwe ideeen, aan de slag. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt drie SUPER cadeaus Dini, denk dat je hier veel
    plezier aan zal beleven. En wij krijgen natuurlijk T.Z.T mooie
    resultaten op je blog te zien. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cadeaus. Ik heb ze alledrie. Het zijn echt mooie en inspirerende boeken. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie keer een cadeautje voor je... Dat is toch eigenlijk veel leuker dan alles in één keer. De boeken zijn wel aan jou besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je voor de bon van de welbekende dikke meneer zulke leuke boeken hebt uitgezocht.
    Jij kunt je weer creatief uitleven.

    BeantwoordenVerwijderen