maandag 26 juni 2023

Versieren

Mijn achternichtje wilde voor haar verjaardag een dekbedhoes. Ze had bij de Hema een paar leuke gezien. Ik moest zelf maar kiezen. De dekbedhoezen waren toen in de aanbieding en voor een paar euro meer kon ik een 2e kopen en geen verzendkosten betalen. In overleg met moeder dit gedaan. Ze kreeg deze 2.

Tja, het moest nog wel leuk ingepakt worden, maar ik had niet zoveel in huis. Dom dom. Ik had dit nog liggen van wat spelen met Aquarelverf op een nieuw blok papier.

Met een stift de contouren gezet en uitgeknipt.

En een compositie op het pakje gemaakt. Het pakpapier had ik opzettelijk kreukelig gelaten.

Met de ATC ruil van Mieke kreeg ik een apart gevouwen envelopje gemaakt door Hilly, zie hier. Van Hilly kreeg ik een link naar een filmpje waarin het maken van zo'n envelopje uitgelegd werd. Mijn stapeltje met Gelly Plate prints gepakt en er een paar uitgezocht, oa deze.

Envelopje gevouwen en nog wat geld voor de jarige.

Een Stempeltje erop.

Ook nog een andere gevouwen, wilde dit eerst aan haar moeder geven, want die was ook jarig geweest. Moeder kreeg een kaart en dit envelopje krijgt een andere bestemming.

Nog even samen op de foto.

Het kleine envelopje op het pakje geplakt.

En toen ben ik vergeten een foto te maken van de afwerking en het andere pakje. Mijn achternichtje was blij met alles.
Het paarse envelopje is meegegaan naar Zwitserland.


Groet,


Dientje

8 opmerkingen:

  1. De hoezen zijn leuk, maar de verpakking is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan, ik heb nog een stapeltje van die envelopjes liggen, komen altijd van pas. Gr., Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dekbedhoezen. En wat een mooie verpakking heb je gemaakt. Leuk dat je dit via mijn atc ruil kon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je achternichtje blij was met deze verwennerij.
    Twee mooie dekbedhoezen en nog geld. Daar weet ze vast wel een bestemming voor. Altijd leuk om zelf de verpakking te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dekbedhoezen. Leuk verpakt, dat is ook al een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige dekbedovertrekken heb je voor je achternichtje gekocht Dini. Je hebt het ook prachtig verpakt, vind dat altijd erg leuk als iemand moeite doet om er iets feestelijks e persoonlijks van te maken, en dat is jou zeker toevertrouwd. De uitgeknipte bloemen en het zelfgemaakte envelopje maken het tot een prachtig geheel. Kan me goed voorstellen dat je achternichtje hier erg bij mee is.

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zie je maar... je wordt vanzelf creatief als je weinig hebt en moet improviseren. Wat heb je het cadeau leuk verpakt!
    En die envelopjes zijn ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen