maandag 25 maart 2024

ATC

Ik had mij opgegeven voor de ATC ruil die Mieke van Mieke Quilt organiseerde. Ik kwam er niet toe om te beginnen. Ik was inspiratieloos, had last van mijn ogen, voelde me niet goed. Uiteindelijk had ik een vaag idee.
Ik zocht batiklapjes op.

Om ze verder te versieren met oa dit garen.

Maar er kwam niets uit mijn handen. Eind februari dacht ik: Ik moet nu de knoop doorhakken of ik wel meedoe of me ga afmelden. Dat leverde mij slapeloze uren op en was bezig met knopen: knoop doorhakken, in je oren knopen, knoop in de zakdoek, knoop doorhakken, het zit in. de knoop, etc. Tegen de ochtend wist ik het: ik stond op het punt om een knoop door te hakken, dus een KNOOPPUNT.
Ik had een stukje tassenvilt en vond een rest stukje knopenstof wat ik als bies gebruikt had.

De schuine stukken losgepeuterd en op het vilt genaaid.

Daarna knopen gezocht om het af te maken.

Nog even gedacht om nog het zwarte vlak op te vullen met borduurknoopjes. Stukje geprobeerd, maar dat vond ik niet mooi worden.

Het was dit keer een project wat veel energie heeft gekost.

Groet,


Dientje

12 opmerkingen:

  1. Super wat een mooi resultaat ik heb al zoveel moois langs zien komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat kun je soms hebben, dat het niet wil. Toch ben je goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat mijn reactie weer bij de spam?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt prachtige kaartjes ontvangen en ook hele leuke originele gestuurd.
    Heerlijk hè, om weer ouderwetse post te krijgen door de brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was geen leuk begin, maar gelukkig heb je de knoop doorgehakt en zijn het mooie resultaten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toch de knoop doorhakte en meedeed want de kaartjes zijn enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt letterlijk in alle opzichten de knoop doorgehakt Dini, maar uiteindelijk vind i het resultaat ontzettend leuk geworden. Tsja, wat kan het een mens soms tegenzitten hé, het zijn vaak allerlei dingen die samenvallen. Het zijn wel prachtige batiklapjes die je laat zien . Daar ha je ongetwijfeld een keer iets moois van maken. Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

    Groet Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan :) heel creatief, jij bent ook van alle markten thuis :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het heeft je dan wel veel energie gekost, maar het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had ze voorbij zien komen. Ze zijn supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen