woensdag 14 januari 2015

Het is weer zover

Binnenkort gaan wij op wintersport. Dus dan moet er weer het een en ander uitgezocht worden om mee te nemen.
Wat zeker meegaat is mijn breiwerk aan de Rosina omslagdoek. Ik ben al verder dan op deze foto.

Ik heb gedacht om de sterren mee te nemen, maar toen kwam ik de geknipte onderdelen van Fleurtje tegen, zie hier. Dus heb ik de afgelopen tijd de stoffen geknipt.
Toen ik de foto maakte moest ik nog 2 stofjes tekenen en knippen. Het is nu al een heel pakket.

Ik kon het niet laten om alvast een rondje te maken.

Van deze stof heb ik de bloemhartjes en de tussenstukjes geknipt.

Dit is ongeveer het 1e deel.

En als ik ruimte heb gaan er ook nog wel een paar sterren mee. Volgens mij ga ik met vakantie om te skiën en te wandelen, haha. Nou ja, je kunt je maar beter voorbereiden op slecht weer, etc.. Ik zal me wel vermaken.
Jullie zullen vast wel zien wat er van komt.

Fijne dag.


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Haha Dientje, dat komt me bekend voor. Een tas vol handwerkspullen en boeken mee. Mijn man zegt dan altijd: waarom wil je op vakantie? Dat kun je thuis toch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi breiwerk!!! Dat zou ik ook zeker meenemen! Stel je toch voor dat je geblesseerd rakt (ik hoop van ganser harte van niet hoor) en je zult maar een paar dagen moeten ZITTEN en geen handwerk bij je hebben! Nee, ik zou ook zeker een voorraadje 'ter vermaak' meenemen! Ik hoop niet dat al je lapjes door je hele koffer gaan zweven.... Stel dat je doosje opengaat of zo iets. Zou mij zo maar kunnen overkomen...

    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet zeker op alles voorbereid zijn. Vorig jaar werd ik ziek. Slecht weer, veel sneeuwval is niet zo mijn ding. Voor al dat soort momenten moet je iets meenemen. En de doosjes gaan niet open in de koffer. Ik doe alles in een krat met deksel, wat daar in kan mag mee. Ik hoop op mooi weer en veel buiten zijn. Groet.

      Verwijderen