woensdag 22 augustus 2018

Opruimen

Onze zolder ligt propvol. Dus wordt er opgeruimd.
In een doos kwam ik Quiltkalenders o.a. van Piecemakers tegen die ik in 2013 uit een erfenis kreeg. Ik ga er zelf niets mee doen. Misschien is er een liefhebber of liefhebbers. Tegen verzendkosten mogen ze weg. Heb je belangstelling? Stuur me een mail: dientjedini@gmail.com






De Amish Quilts heeft geen patroonblad (meer). In de Quilt Calender  2010 zitten werktekeningen.

Hier is ook geen patroonblad meer bij


Mocht er iets van je gading bij zitten, laat het weten.

Fijne dag.



Dientje

1 opmerking:

  1. Soms is opruimen wel eens nodig en het zijn wel mooie jaarkalenders. Maar niet voor mij, er zullen vast wel liefhebbers voor zijn. Misschien eens kijken of de facebookgroep 2e hands quilt- en applicatieboeken.

    BeantwoordenVerwijderen