maandag 13 augustus 2018

Winterse Hexjes

Zaterdag stof gekocht voor de Winterse Hexjes. We hadden een feestje in Gildehaus en dus maar naar Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal.
Ik kwam te kort van de stof met bloemetjes, links op de foto, maar zag deze niet meer op de site. Wel de rechter met het Paisley motief. Daarom had ik deze rand al aangepast, blauw i.p.v. bloemetjesstof.

In de winkel bleek dat er nog bloemetjesstof was, maar niet de Paisley. Dus maar een stuk bloemetjes meegenomen en donkerblauw. Er bleek nog een FQ Paisley te zijn, dus dit mocht ook mee. De stof die daarnaast ligt, heb ik al gebruikt in een hartje, zie bovenste foto.

Nog even de stofjes bij het werkstuk.

Ik wilde ook nog wat extra blauw. De print op deze stof heb ik ook in een andere tint, dus die mochten ook mee. De prints die ik al had, liggen er boven op. De 2 linkse zijn er al in verwerkt.

Ik ben zover met de Winterse Hexjes.

Als ik helemaal rond ben, stop ik een poosje om te zien hoe het patroon verder gaat. Ondertussen hexjes maken.

Fijne dag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Je winterse hexjes gaat er super uitzien, boffen zeg dat je de stof nog gevonden hebt. Bij mij staat het nog steeds op een laag pitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt prachtig!!
    Ik hou van die kleuren :)

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen