donderdag 23 mei 2019

Fleurtje

In 2016 schreef ik voor het laatst over Fleurtje, zie hier.

Ze ging vorig jaar nog mee met vakantie, maar er werd niet aan gewerkt.

Nu wilde ik de Switch gaan dubbelen en had mijn spelden nodig. Er zijn 2 projecten die in de spelden zitten: mijn sterrenquilt, een jaar geleden gedubbeld en 1 rij sterren gequilt.

En dus Fleurtje, ongeveer 1/4 gequilt. Dus afgelopen tijd haar weer onder handen genomen.

Het binnenstuk is bijna klaar, maar ik wordt weer afgeleid door de Winterse Hexjes. Hier een foto van de achterkant.

Even inzoomen.

Het is nog de vraag of Fleurtje voor de vakantie klaar is of mee op vakantie gaat, haha.

Fijne dag,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Tja, dan moet je wel, moeilijk hè, keuzes maken. Voordeel is dan wel dat er weer iets af komt. Benieuwd wat het eerste af is.

    BeantwoordenVerwijderen