zondag 26 mei 2019

Vakantie voorbereidingen

De caravan is weer van stal.

En dan is het ook weer tijd om te bedenken wat ik allemaal mee wil nemen. 

Erg moeilijk is het niet, want ik had natuurlijk al blokken van de Carousel voorbereid, zie blog van 1 en 6 mei. Dat zit allemaal in deze tas en die gaat mee.

Verder heb ik een krat met een bol wol om mijn Flat Out Fabulous Shawl verder te breien, sokkenwol (in Welzorgzakje, haha)voor een paar sokken uit Soxx te beginnen, doosje met getekende blokken van de Lily Challenge uit Het Klossie. 

En twijfel, twijfel of ik mijn Winterse Hexies mee zal nemen. Het schiet al aardig op en deze top is ook bedoeld om op het bed in de caravan te leggen. Dan zit er geen achterkant aan. Ik heb nog even om te beslissen.

Groet,

Dientje

3 opmerkingen:

  1. Neem de Winterse Hexjes ook maar mee, lekker veel variatie!!! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te bedenken wat er mee gaat... Meestal neem ik teveel mee, maar soms baal ik omdat ik iets toch thuis heb laten liggen. Moraal van het verhaal; sjouw zoveel mogelijk mee..
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen