maandag 6 mei 2019

Lapjes vervolg

Gelukkig duurde het niet zolang, mijn geen lapjes meer kunnen zien.
Donderdag moest mijn man een boodschap doen in Hengelo. Dat leek mij een uitgelezen gelegenheid om met mijn nichtjes te lunchen in Oldenzaal. En als je dan toch in Oldenzaal bent.
Dus na de lunch nog bij Lohuis-Tijhuis binnen geweest.
In de winkel wat combinaties gemaakt.


Uiteindelijk verdween dit in mijn tas

Hier nog even netjes neergelegd. Klosje garen en gebogen spelden staan niet op de foto.

Dit worden 2 series voor één van de randen voor de Carousel


Tijdens de bekerwedstrijd en bevrijdingsdag concert heb ik de patronen getekend en i.p.v. alle 3-hoekjes en blokjes nu lapjes van 15x15 cm gesneden. Voor 2 blokken moet ik nog de binnenste ster uitzoeken, maar dat komt vanzelf als ik zover ben. 
Voorlopig ben ik onder de pannen.

Groet,


Dientje 

4 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes heb je weer uitgezocht. Je bent er weer lekker zoet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lapjes!!! Nu eerst aaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar nieuwe lapjes gaan er natuurlijk altijd wel in! Wat zijn ze mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes heb je meegenomen. Veel plezier ermee gewenst

    BeantwoordenVerwijderen