woensdag 1 mei 2019

Kan geen lapjes meer zien

Haha.
In dit blog vertelde ik al dat ik blokken voor de Carousel aan het voorbereiden was.
Vorige week en dit weekend ben ik druk mee geweest.
Combinaties uitzoeken:





Ik heb ze niet geteld, maar ik heb zo'n 400 driehoekjes en blokjes getekend en geknipt.


Snippers genoeg.

Ik kon geen gekleurd lapje meer zien. Ik heb totaal voor 6 blokken de ster en de 2 tussen randen klaar.

In het weekend de onderdelen van de achtergrondstof getekend.

Ik heb nu 6 blokken voorbereid en voor 2 blokken alleen de achtergrondstof. Misschien dat ik voor de vakantie nog de bijbehorende gekleurde stoffen teken. De 6 blokken gaan in ieder geval mee met de vakantie.

Ik weet niet of ik genoeg driehoekjes en blokjes heb, maar dat zien we dan wel weer. Er zal vast nog wel een ander werkje mee gaan, haha.

Nu uitrusten.

Groet,


Dientje

4 opmerkingen:

  1. Veel werk, dat voorbereiden. Maar dan heb je ook wat! Succes en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote grutten, kan snappen dat je geen lapje meer kunt zien!
    Wat een voorwerk heb je verricht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So dan, dat zijn een boel lapjes, snap dat je er even genoeg van hebt. Voordeel is wel dat je straks achter elkaar door kan gaan.
    Mooie combinaties zie ik liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje ja, dat lijkt me een hele klus!! Geen wonder dat je geen lapje meer kunt zien! Maar dat zal vast snel over zijn!!

    Fijn weekend, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen