maandag 23 maart 2020

Rare week

Door alle Corona berichten wordt je leven toch wel anders. Minder wandelen, anders boodschappen doen, geen koffie drinken met vrienden. Ik voel me onrustig en ongerust.
Je ergeren aan mensen die de spelregels negeren: afstand houden, hamsteren, etc..
Waardering voor de mensen die zorgen voor de zieken, het winkelpersoneel die zorgt dat wij ons voedsel kunnen kopen en zij die het op de plaats van bestemming brengen.

Wat heb ik deze week gedaan. 
Toch in de tuin bezig geweest omdat sommige struiken toch gesnoeid moeten worden en het gras wel erg hoog werd. Als het doorgaat wordt in april de tuin opnieuw aangelegd.

En het tuinbankje schoongemaakt.

De 13e verjaardag van Dientje gevierd.

Ze kan goed pinda's doppen.

Begonnen met een kussen ontworpen door Ellen Remijnse van EQP. Ze heeft een Facebook groep opgericht The Lockdown Quilter, hiervan kun je gratis het patroon downloaden.
Zo moet het worden:
Foto van EQP

Dit is mijn begin:

En mijn Sterren quilt is klaar. Precies 6 jaar over gedaan.



Op naar de volgende werkjes en Affo's.

Fijne dag, blijf gezond en zorg voor elkaar,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Ja, ergens voelen we toch de onrust... Omdat het zo afwijkt van wat we gewend waren en iedereen vraagt zich af hoe lang dit gaat duren.
    Wat heerlijk dat je sterrenquilt af is, en hij is zò mooi!
    Maar je zou Dini niet zijn als je weer een ander project onder handen hebt... en jawel hoor... een beauty van een kussen is in de maak!
    En nog gefeliciteerd met Dientje! Geef haar maar een knuffel van mij...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je affo is geweldig, prachtig bijpassend etiket. En bankje is schoon, kan je daar fijn zitten om een frisse neus te halen.
    Mooi beginnetje van je kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoorjouw sterrenquilt.
    Pas goed op jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verschrikkelijke tijden. Pas goed op jezelf. Je sterrenquilt is prachtig en een poot voor jarige Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn rare tijden en hoelang gaat het nog duren? Het is nu fijn als je je niet verveelt en hobbies hebt. De sterrenquilt is prachtig geworden. Leuke foto van Dientje. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie quilt geworden je sterren. En nog gefeliciteerd met Dientje, volgens mij, ik heb geen hond, best al een aardige leeftijd. En pinda's doppen vind ik ook heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen